جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری استانبول

 خلیج شاخ طلایی استانبول

خلیج شاخ طلایی استانبول یکی از بی نظیر ترین و قشنگ ترین لنگر گاه های طبیعی در دنیا می باشد که بخش آسیایی استانبول را از بخش اروپایی آن جدا می کند. خلیج شاخ طلایی شکلی شیپور مانند دارد از این جهت به خلیج شیپوری معروف می باشد این خلیج از جمله مکان های جذاب و تفریحی و از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می رود. خلیج شاخ طلایی سابقه تاریخی دارد که قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد ؛ در آن زمان از این منطقه به عنوان مرکزی جهت تجمع کشتی های تجاری و کشتی های نیروی دریایی استفاده می کردند . دیدار از این خلیج در تور استانبول 95 خالی از لطف نیست.در واقع این خلیج مدخلی است که با دربای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . در حاشیه این خلیج زیبا شما می توانید نظاره گر مناظر زیبا و منحصر به فرد خلیج , خصوصا در هنگام غروب آفتاب باشید تماشای این خلیج زیبا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما در تور استانبول نوروز 95 به ارمغان می آورد .

 

ساحل ریوا استانبول یکی از سواحل پر رفت و آمد در 40 کیلومتری استانبول است و به فانوس دریایی اندولس و سیله که یک دهکده گردشگری می باشد بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه می باشد.ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن،رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش در تور لحظه آخری استانبول  مشهور است. این ساحل امروزه یکی ازمناطق توریستی استانبول است که قدم زدن در آن آرامش خاصی به انسان می دهد.می توان در تور استانبول نوروز 95 در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی پرداخت و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا گرفت.در ساحل ریوا استانبول، چند رستوران کوچک ساخته شده که گردشگران تور استانبول می توانند از آن استفاده کنند و یک پیک نیک خاطره انگیز داشته باشند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: